Dzisiaj jest niedziela 17 listopada 2019 r. Imieniny: Grzegorza, Salomei, Walerii
Zakończony - Wakacyjna pielęgnacja - Weź udział w konkursie i wygraj 1 z 2 nagród: kosmetyki L'biotica: szampon, który zregeneruje Twoje włosy w letnie dni, maseczki pielęgnacyjne do twarzy oraz zbiór praktycznych dietetycznych porad w postaci książki Magdaleny Makarowskiej "Jak odchudzić swojego mężczyznę"! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 14 sierpnia 2015! 
Zakończony - Cera jak marzenie - Weź udział w naszym nowym konkursie i wygraj 1 z 4 zestawów nagród! Tym razem mamy dla Was skoncentrowany kosmetyczny duet do pielęgnacji twarzy, czyli liftingujący oraz wypełniający zmarszczki koncentrat Dermo Expert marki Floslek Pharma! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 21 sierpnia 2015! 
Zakończony - Dzikie piękno - Zapraszamy do udziału w konkursie, w kórym nagrodą jest zestaw kosmetyków marki PUPA oraz książka niespodzianka, która porwie Cię do niesamowitej "Zatoki tajemnic"...  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 9 września 2015! 
Zakończony - Muśnięcie lata - Przedłuż sobie letnie przyjemności! Weź udział w naszym konkursie i wygraj kosmetyki marki Eveline Cosmetics, z którym poczujesz się jakby jeszcze otulało Cię wakacyjne słońce! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 27 września 2015!
Zakończony - Intymnie - Wygraj 1 z 3 delikatnych żeli do higieny intymnej Dermapharm TM Eveline Cosmetics. Zapewnij sobie totalną ochronę na jesień.  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 20 października 2015!
Czy planujesz zmianę fryzury w związku z nadchodzącymi Świętami?





|
Która z gwiazd wyglądała bardziej kusząco na 2015 BRITISH FASHION AWARDS? 

Materiały prasowe E! Intertainment Television








|
Podoba Ci się stylizacja Mirandy Kerr?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
Rihanna na okładce FANIT FAIR wygląda...


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
W której stylizacji Miranda Kerr podoba Ci się bardziej?

Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
NICK JONAS - ciacho?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|

WWW.KOBIETA.BYC.PL  

PORTAL O KOBIETACH I DLA KOBIET, O ZDROWIU, URODZIE, PSYCHOLOGII, METAMORFOZIE, POKAZUJĄCY JAK DOBRZE BYĆ SOBĄ I JAK ŁATWO BYĆ PIĘKNĄ...

 


Sport dla osób w każdym wieku

Na jaki rodzaj aktywności powinny zatem decydować się osoby starsze i o czym muszą przy tym pamiętać?

Nie forsuj swojego organizmu


Jest to bardzo istotne zwłaszcza w przypadku osób prowadzących siedzący tryb życia oraz takich, które do tej pory z aktywnością fizyczną nie miały zbyt wiele do czynienia . Nie są one bowiem odpowiednio przygotowane do męczących ćwiczeń, a wiek to dodatkowy czynnik, który wpływa na zmniejszenie wydolności organizmu, między innymi z powodu większego zużycia torebki stawowej.

Warto więc wybierać takie ćwiczenia, które w jak najmniejszym stopniu obciążą organizm. Jeżeli boimy się, że w wyniku aktywności fizycznej może dopaść nas ból stawów, dobrze jest zadbać o profilaktykę i uzupełnić dietę o właściwe suplementy, które nas przed tym uchronią.


Jaki sport wybrać?


Dla osób starszych najodpowiedniejsze będą wszelkiego rodzaju ćwiczenia ogólnorozwojowe, które w najlepszy sposób pozwolą zadbać o zdrowie i właściwą kondycję, a jednocześnie nie będą nadmiernie obciążające. Doskonale sprawdzą się spacery, jazda na rowerze oraz pływanie. Ten ostatni rodzaj aktywności jest szczególnie polecany osobom zmagającym się z problemami ze stawami lub kręgosłupem. W wodzie bowiem nasze ciało jest odciążone, a wykonywanie wtedy ćwiczenia nie wywołują żadnych skutków ubocznych.


O czym jeszcze należy pamiętać?


Bardzo ważną kwestią jest podjęcie regularnej aktywności. Żeby czuć się jak najlepiej, ćwiczenia należy wykonywać codziennie, ale w małych ilościach. Godzina, czy nawet pół godziny każdego dnia wystarczy w zupełności, żeby cieszyć się sprawnością i dobrym zdrowiem. Już od pierwszego tygodnia takiej zmiany trybu życia, powinniśmy zauważyć rezultaty. Pamiętajmy też, aby nie wykonywać wybranych ćwiczeń, jeśli czujemy, że nasz organizm może im nie podołać. Profilaktyka i zapobieganie kontuzjom jest bowiem znacznie prostsze i przede wszystkim – zdrowsze niż konieczność późniejszego leczenia.

 

 


2013-09-27


Ten artykuł nie był jeszcze komentowany.


Drukuj
Poleć ten artykuł znajomemu

Dodaj komentarz do tego artykułu
token
Przepisz kod z obrazka:
Podpis:
Aby skorzystać z opcji powiadomień zarejestruj się lub skorzystaj z panelu logowania znajdującego się w topie strony.
powiadom o publikacji na tym forum
powiadom o odpowiedziach na mój komentarz


Zobacz także