Dzisiaj jest niedziela 17 listopada 2019 r. Imieniny: Grzegorza, Salomei, Walerii
Zakończony - Wakacyjna pielęgnacja - Weź udział w konkursie i wygraj 1 z 2 nagród: kosmetyki L'biotica: szampon, który zregeneruje Twoje włosy w letnie dni, maseczki pielęgnacyjne do twarzy oraz zbiór praktycznych dietetycznych porad w postaci książki Magdaleny Makarowskiej "Jak odchudzić swojego mężczyznę"! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 14 sierpnia 2015! 
Zakończony - Cera jak marzenie - Weź udział w naszym nowym konkursie i wygraj 1 z 4 zestawów nagród! Tym razem mamy dla Was skoncentrowany kosmetyczny duet do pielęgnacji twarzy, czyli liftingujący oraz wypełniający zmarszczki koncentrat Dermo Expert marki Floslek Pharma! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 21 sierpnia 2015! 
Zakończony - Dzikie piękno - Zapraszamy do udziału w konkursie, w kórym nagrodą jest zestaw kosmetyków marki PUPA oraz książka niespodzianka, która porwie Cię do niesamowitej "Zatoki tajemnic"...  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 9 września 2015! 
Zakończony - Muśnięcie lata - Przedłuż sobie letnie przyjemności! Weź udział w naszym konkursie i wygraj kosmetyki marki Eveline Cosmetics, z którym poczujesz się jakby jeszcze otulało Cię wakacyjne słońce! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 27 września 2015!
Zakończony - Intymnie - Wygraj 1 z 3 delikatnych żeli do higieny intymnej Dermapharm TM Eveline Cosmetics. Zapewnij sobie totalną ochronę na jesień.  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 20 października 2015!
Czy planujesz zmianę fryzury w związku z nadchodzącymi Świętami?





|
Która z gwiazd wyglądała bardziej kusząco na 2015 BRITISH FASHION AWARDS? 

Materiały prasowe E! Intertainment Television








|
Podoba Ci się stylizacja Mirandy Kerr?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
Rihanna na okładce FANIT FAIR wygląda...


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
W której stylizacji Miranda Kerr podoba Ci się bardziej?

Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
NICK JONAS - ciacho?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|

WWW.KOBIETA.BYC.PL  

PORTAL O KOBIETACH I DLA KOBIET, O ZDROWIU, URODZIE, PSYCHOLOGII, METAMORFOZIE, POKAZUJĄCY JAK DOBRZE BYĆ SOBĄ I JAK ŁATWO BYĆ PIĘKNĄ...

 


Ruszaj się więcej, jedz mniej!

PROSTE ZMIANY MOGĄ POMÓC OBNIŻYĆ OTYŁOŚĆ W EUROPIE, TWIERDZI PROF. JAMES O. HILL, AMERYKAŃSKI EKSPERT DS. OTYŁOŚCI

Liverpool, 14 maja 2013 roku

Małe zmiany w codziennej aktywności fizycznej oraz sposobie odżywiania mogą pomóc dorosłym w Europie zwalczyć otyłość, twierdzi prof. dr James O. Hill ze Szkoły Medycznej Uniwersytetu w Kolorado, Denver, USA . Przemawiając na wydarzeniu organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Substancji Słodzących (ISA) zatytułowanym "Małe zmiany, wielka różnica: Innowacyjne podejście do trwałej redukcji nadwagi" podczas Europejskiego Kongresu Poświęconego Otyłości 2013, profesor Hill stwierdził, że obecna tendencja do skupiania

 

się na jednej przyczynie rosnącego poziomu otyłości jest zbytnim uproszczeniem.

Powodem ciągłego przybierania na wadze nie jest samo nadmierne jedzenie lub jedynie brak aktywności fizycznej, a raczej połączenie zbyt dużej ilości jedzenia i zbyt małej ilości ruchu. Profesor Hill, ekspert w dziedzinie otyłości i regulowania masy ciała, uważa, że aby schudnąć oraz osiągnąć równowagę energetyczną należy podejmować działania po obu stronach równania.

 

Badania w zakresie bilansu energetycznego wykazują, że organizm szybko kompensuje ograniczenie przyjmowanej energii, magazynując ją.

Niewielu ludzi jest w stanie znacznie ograniczać jedzenie - jak w przypadku diety niskokalorycznej - przez długi okres czasu, ponieważ nasze organizmy zaprogramowane są do przetrwania, a nie zagłodzenia", mówi profesor Hill. Rozwiązaniem jest innowacyjne podejście polegające na stosowaniu drobnych i trwałych zmian w naszych wzorcach żywienia i aktywności fizycznej. Gdy zmiany te staną się częścią naszej codzienności, odnosimy korzyści nie mając jednocześnie uczucia, że jesteśmy czegoś pozbawiani. Profesor Hill twierdzi iż zgodnie z Krajowym Rejestrem Kontroli Wagi funkcjonującym w USA, to podejście przyjmuje większość osób utrzymujących na długo obniżoną masę ciała.

 

Zmiany niezbędne do obniżenia masy ciała profesor Hill nazywa „luką energetyczną”

Mogą one polegać na małych zmianach takich jak zapewnianie organizmowi większej ilości ruchu poprzez robienie dodatkowych 2000 kroków dziennie lub „rozsądniejsze jedzenie”, czyli wybieranie każdego dnia jednej lub dwóch mniej kalorycznych rzeczy do zjedzenia. Jest to bardziej osiągalne dla ludzi ponieważ z powodzeniem mogą oni wprowadzać drobne zmiany w swoim trybie życia. Dużo drobnych zmian w czasie, może spowodować wielką różnicę.

Profesor Hill jest przekonany, że niskokaloryczne substancje słodzące odgrywają ważną rolę w długotrwałym regulowaniu masy ciała. Pozwalają cieszyć się słodkim smakiem nie dodając jednocześnie kalorii.

Według badania Nat Pol (2011) w Polsce nadwagę ma 22% dorosłej populacji.

Według OECD (Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju), ponad połowa (52%) populacji dorosłych w Unii Europejskiej ma nadwagę lub cierpi na otyłość. Wskaźniki otyłości różnią się miedzy państwami, od niskich wynoszących ok. 8% w Rumunii (oraz Szwajcarii) do ponad 25% w przypadku Węgier oraz Wielkiej Brytanii (26,1%).

 

O profesorze Jamesie O. Hill'u

Prof. dr James O. Hill jest naukowcem i pionierem w dziedzinie aktywności fizycznej, odżywiania oraz bilansu energetycznego. Jest profesorem pediatrii i medycyny. Uzyskał tytuł licencjata na Uniwersytecie w Tennessee oraz tytuł magistra i doktora na Uniwersytecie w New Hampshire w dziedzinie psychologii fizjologicznej. Dr. Hill jest założycielem i dyrektorem wykonawczym Anschutz Health and Wellness Center na Kampusie Medycznym Anschutz Uniwersytetu w Kolorado. Jest współzałożycielem Krajowego Rejestru Kontroli Wagi (National Weight Control Registry), tj. rejestru osób, które z powodzeniem utrzymują wagę po jej znacznej utracie. Jest współzałożycielem America On the Move (Ameryka w Ruchu), ogólnokrajowego programu mającego na celu zapobieganie przyrostowi masy ciała poprzez inspirowanie Amerykanów do dokonywania drobnych zmian w tym, jak dużo jedzą i ruszają się. Był członkiem Zespołu Ekspertów na temat Otyłości Narodowego Instytutu Zdrowia, który opracował pierwsze wytyczne w USA w sprawie leczenia i zapobiegania otyłości. Był pierwszym przewodniczącym w programie: Konsultacje na temat otyłości prowadzonym przez Światową Organizację Zdrowia. Dr Hill opublikował ponad 500 artykułów naukowych oraz rozdziałów książek, jest także współautorem książki  Step Diet Book and The State of Slim (planowana publikacja: sierpień 2013). Wykłada na całym świecie na temat otyłości, zdrowia i dobrego samopoczucia. Profesor Hill jest współzałożycielem Krajowego Rejestru Kontroli Wagi (National Weight Control Registry), tj. rejestru osób w USA, które z powodzeniem utrzymują wagę po jej znacznej utracie. Jest także współzałożycielem America On the Move (Ameryka w Ruchu), ogólnokrajowego programu mającego na celu zapobieganie przyrostowi masy ciała, jest też byłym Prezesem Amerykańskiego Stowarzyszenia ds. Żywienia (American Society for Nutrition)


O ISA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Substancji Słodzących (International Sweeteners Association, ISA) jest organizacją non-profit reprezentującą europejskich producentów i użytkowników niskokalorycznych substancji słodzących.

Jest ono uznawane przez Komisję Europejską, państwowe oraz międzynarodowe organy regulacyjne oraz Światową Organizację Zdrowia.

 


2013-05-23


Ten artykuł nie był jeszcze komentowany.


Drukuj
Poleć ten artykuł znajomemu

Dodaj komentarz do tego artykułu
token
Przepisz kod z obrazka:
Podpis:
Aby skorzystać z opcji powiadomień zarejestruj się lub skorzystaj z panelu logowania znajdującego się w topie strony.
powiadom o publikacji na tym forum
powiadom o odpowiedziach na mój komentarz


Zobacz także