Dzisiaj jest sobota 21 września 2019 r. Imieniny: Darii, Mateusza, Wawrzyńca
Zakończony - Wakacyjna pielęgnacja - Weź udział w konkursie i wygraj 1 z 2 nagród: kosmetyki L'biotica: szampon, który zregeneruje Twoje włosy w letnie dni, maseczki pielęgnacyjne do twarzy oraz zbiór praktycznych dietetycznych porad w postaci książki Magdaleny Makarowskiej "Jak odchudzić swojego mężczyznę"! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 14 sierpnia 2015! 
Zakończony - Cera jak marzenie - Weź udział w naszym nowym konkursie i wygraj 1 z 4 zestawów nagród! Tym razem mamy dla Was skoncentrowany kosmetyczny duet do pielęgnacji twarzy, czyli liftingujący oraz wypełniający zmarszczki koncentrat Dermo Expert marki Floslek Pharma! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 21 sierpnia 2015! 
Zakończony - Dzikie piękno - Zapraszamy do udziału w konkursie, w kórym nagrodą jest zestaw kosmetyków marki PUPA oraz książka niespodzianka, która porwie Cię do niesamowitej "Zatoki tajemnic"...  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 9 września 2015! 
Zakończony - Muśnięcie lata - Przedłuż sobie letnie przyjemności! Weź udział w naszym konkursie i wygraj kosmetyki marki Eveline Cosmetics, z którym poczujesz się jakby jeszcze otulało Cię wakacyjne słońce! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 27 września 2015!
Zakończony - Intymnie - Wygraj 1 z 3 delikatnych żeli do higieny intymnej Dermapharm TM Eveline Cosmetics. Zapewnij sobie totalną ochronę na jesień.  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 20 października 2015!
Czy planujesz zmianę fryzury w związku z nadchodzącymi Świętami?





|
Która z gwiazd wyglądała bardziej kusząco na 2015 BRITISH FASHION AWARDS? 

Materiały prasowe E! Intertainment Television








|
Podoba Ci się stylizacja Mirandy Kerr?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
Rihanna na okładce FANIT FAIR wygląda...


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
W której stylizacji Miranda Kerr podoba Ci się bardziej?

Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
NICK JONAS - ciacho?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|

WWW.KOBIETA.BYC.PL  

PORTAL O KOBIETACH I DLA KOBIET, O ZDROWIU, URODZIE, PSYCHOLOGII, METAMORFOZIE, POKAZUJĄCY JAK DOBRZE BYĆ SOBĄ I JAK ŁATWO BYĆ PIĘKNĄ...

 


5 mitów dotyczących palenia papierosów

Mit numer 1 – Mogę rzucić w każdej chwili.
Rzucanie palenia to nie jedynie kwestia silnej woli. Uzależnienie od palenia ma dwie podstawowe przyczyny: nikotynę i przyzwyczajenie. Uzależnienie od nikotyny jest silne i trwa dłużej niż większość z nas myśli. Przez lata palenia mózg palacza staje się zależny od nikotyny – żąda jej, a nam trudno to żądanie odrzucić. Dzięki wsparciu farmakologicznemu udaje się nam ograniczyć chęć przyjęcia nikotyny, pozwalając palaczowi na skupienie się na zmianie przyzwyczajenia . Palacze chcący rozstać się z nałogiem powinni przygotować sobie plan rzucenia[1], znaleźć program wspierający i ustalić najlepszy dla nich przebieg terapii. [2]


Mit numer 2 – Paliłem tak długo, że rzucenie już niczego nie zmieni.
Rzucenie palenia to jedna z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić aby poprawić swoje zdrowie w każdym wieku. Już 20 minut po skończeniu palenia papierosa ciśnienie krwi i tętno powracają do normy. W trzy miesiące od rzucenia palenia spada ryzyko zawału serca, poprawia się praca płuc.[3]


Mit numer 3 – Przybiorę na wadze.
Średni przyrost wagi po rzuceniu palenia wynosi jedynie 2,5 kg[4]. Wsparcie farmakologiczne w postaci nikotynowej terapii zastępczej (NTR) pomaga w obniżeniu wagi podczas rzucania palenia. Produkty NTR pomagają również w redukcji objawów związanych z rzuceniem, w tym głodu. [5] Są również inne sposoby na kontrolę wagi w tym okresie. Czas zazwyczaj poświęcany na papierosa możemy przeznaczyć na spacer lub ćwiczenia. Jeśli palacz musi zająć czymś ręce, dobrym rozwiązaniem będą niskokaloryczne przekąski, owoce oraz 6 do 8 szklanek wody dziennie. [6]

Mit numer 4 – Palę papierosy typu „Light”, więc nie ma problemu.
Same koncerny tytoniowe przyznają, że nie ma bezpiecznych papierosów. Podczas palenia wdychamy ponad 4000 substancji chemicznych i co najmniej 69 substancji rakotwórczych, niezależnie od tego, czy papierosy maja oznaczenie “Light,” “Ultra Light,” czy “Ultra Smooth.” [7] 40 lat od ich wprowadzeniu produkty te nie zmniejszyły skali chorób odtytoniowych, czy też zgonów związanych z paleniem. Według niektórych ekspertów papierosy typu „Light” stanowią większe zagrożenie od zwykłych gdyż powstrzymują ludzi od rzucenia palenia. [8] Nie można dać się oszukać łagodniejszemu uczuciu w gardle czy klatce piersiowej.


Mit 5 – Jestem zbyt uzależniony by rzucić.
Rzucenie palenia jest trudne, niemniej są sprawdzone sposoby na zwiększenie szansy powodzenia. Zebranie informacji nt. nałogu, ustalenie daty rzucenia palenia, używanie sprawdzonych produktów[9] oraz wsparcie ze strony rodziny i przyjaciół są bardzo ważnymi elementami rzucania palenia. Najważniejsze by się nie poddawać. Większości palaczy nie udaje się to za pierwszym razem, ważne, więc by z każdej próby wyciągnąć wnioski. [10]

5 mitów dotyczących palenia papierosów

Każdy zdaje sobie sprawę z faktu, iż rzucenie palenia jest trudne. Trudny do zaakceptowania może być również fakt silnego wpływu palenia na nasz portfel, zdrowie i relacje międzyludzkie. Czy znają Państwo kogoś, kto uwierzył w mity na temat rzucania palenia? A może sami Państwo w takie mity uwierzyliście? Czy sprawiają one, że ludzie nie próbują rzucić palenia? 31 maja, czyli w Światowy Dzień Bez Tytoniu to czas na kilka słów prawdy o paleniu papierosów i rozpoczęcie zdrowszego życia.


. Palacze chcący rozstać się z nałogiem powinni przygotować sobie plan rzucenia[1], znaleźć program wspierający i ustalić najlepszy dla nich przebieg terapii. [2]


Mit numer 2 – Paliłem tak długo, że rzucenie już niczego nie zmieni.
Rzucenie palenia to jedna z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić aby poprawić swoje zdrowie w każdym wieku. Już 20 minut po skończeniu palenia papierosa ciśnienie krwi i tętno powracają do normy. W trzy miesiące od rzucenia palenia spada ryzyko zawału serca, poprawia się praca płuc.[3]


Mit numer 3 – Przybiorę na wadze.
Średni przyrost wagi po rzuceniu palenia wynosi jedynie 2,5 kg[4]. Wsparcie farmakologiczne w postaci nikotynowej terapii zastępczej (NTR) pomaga w obniżeniu wagi podczas rzucania palenia. Produkty NTR pomagają również w redukcji objawów związanych z rzuceniem, w tym głodu. [5] Są również inne sposoby na kontrolę wagi w tym okresie. Czas zazwyczaj poświęcany na papierosa możemy przeznaczyć na spacer lub ćwiczenia. Jeśli palacz musi zająć czymś ręce, dobrym rozwiązaniem będą niskokaloryczne przekąski, owoce oraz 6 do 8 szklanek wody dziennie. [6]


Mit numer 4 – Palę papierosy typu „Light”, więc nie ma problemu.
Same koncerny tytoniowe przyznają, że nie ma bezpiecznych papierosów. Podczas palenia wdychamy ponad 4000 substancji chemicznych i co najmniej 69 substancji rakotwórczych, niezależnie od tego, czy papierosy maja oznaczenie “Light,” “Ultra Light,” czy “Ultra Smooth.” [7] 40 lat od ich wprowadzeniu produkty te nie zmniejszyły skali chorób odtytoniowych, czy też zgonów związanych z paleniem. Według niektórych ekspertów papierosy typu „Light” stanowią większe zagrożenie od zwykłych gdyż powstrzymują ludzi od rzucenia palenia. [8] Nie można dać się oszukać łagodniejszemu uczuciu w gardle czy klatce piersiowej.


Mit 5 – Jestem zbyt uzależniony by rzucić.
Rzucenie palenia jest trudne, niemniej są sprawdzone sposoby na zwiększenie szansy powodzenia. Zebranie informacji nt. nałogu, ustalenie daty rzucenia palenia, używanie sprawdzonych produktów[9] oraz wsparcie ze strony rodziny i przyjaciół są bardzo ważnymi elementami rzucania palenia. Najważniejsze by się nie poddawać. Większości palaczy nie udaje się to za pierwszym razem, ważne, więc by z każdej próby wyciągnąć wnioski. [10]

1] Plan rzucenia palenia otrzymują osoby decydujące się na rzucenie palenia z preparatem NiQuitin. Rzucanie palenia z NiQiutinem opiera się na dwuczęściowym programie, mającym na celu pomoc w zerwaniu z nałogiem. Jego pierwsza część składa się z trzystopniowego procesu, opartego na Nikotynowej Terapii Zastępczej, która poprzez coraz mniejsze dawki stopniowo pomoże złagodzić głód nikotynowy, wywołany odstawieniem papierosów. Drugą, równie istotną częścią programu, jest nieodpłatny, zindywidualizowany plan rzucenia palenia "ZDECYDOWANI NIE PALIĆTM". Osoby gotowe wziąć udział w programie otrzymują opracowanie charakterystyki ich nawyków związanych z paleniem oraz indywidualnie dopasowane porady.
[2] Approved Mode of Action language, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, 2005.
[3] U.S. Department of Health and Human Services. The Health Consequences of Smoking: A Report of the Surgeon General. U.S. Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, National Center for Chronic Disease Prevention and Health Promotion, Office on Smoking and Health, 2004.
[4] U.S. Department of Health and Human Services. The Health Consequences of Smoking: A Report of the Surgeon General. U.S. Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, National Center for Chronic Disease Prevention and Health Promotion, Office on Smoking and Health, 2004.
[5] FDA-approved label on Nicorette, NicoDerm CQ, and Commit stating medicinal nicotine products reduce withdrawal symptoms.
[6] U.S. Department of Health and Human Services. The Health Consequences of Smoking: A Report of the Surgeon General. U.S. Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, National Center for Chronic Disease Prevention and Health Promotion, Office on Smoking and Health, 2004.
[7] Centers for Disease Control and Prevention. Tobacco Use in the Untied States. http://www.cdc.gov/tobacco/overview/tobus_us.htm.
[8] National Cancer Institute. Risks Associated with Smoking Cigarettes with Low Machine-Measured Yields of Tar and Nicotine. Smoking and Institue; 2001. NIH Pub. NO. 02-5974. Accessed: February 2004
[9] W rzucaniu palenia pomagają preparaty NiQuitin, na przykład tak ostatnio modne plastry. Wprowadzony niedawno przeźroczysty plaster NiQuitin jest jedynym plastrem na rynku o tak zaawansowanej technologii. Ponadto plastry NiQuitin jako jedyne zapewniają stałą ochronę przez 24h. Więcej informacji o produktach na www.niquitin.pl.
[10] U.S. Department of Health and Human Services. The Health Consequences of Smoking: A Report of the Surgeon General. U.S. Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, National Center for Chronic Disease Prevention and Health Promotion, Office on Smoking and Health, 2004.


2005-08-11


Ten artykuł nie był jeszcze komentowany.


Drukuj
Poleć ten artykuł znajomemu

Dodaj komentarz do tego artykułu
token
Przepisz kod z obrazka:
Podpis:
Aby skorzystać z opcji powiadomień zarejestruj się lub skorzystaj z panelu logowania znajdującego się w topie strony.
powiadom o publikacji na tym forum
powiadom o odpowiedziach na mój komentarz


Zobacz także