Dzisiaj jest poniedziałek 20 maja 2019 r. Imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny
Zakończony - Wakacyjna pielęgnacja - Weź udział w konkursie i wygraj 1 z 2 nagród: kosmetyki L'biotica: szampon, który zregeneruje Twoje włosy w letnie dni, maseczki pielęgnacyjne do twarzy oraz zbiór praktycznych dietetycznych porad w postaci książki Magdaleny Makarowskiej "Jak odchudzić swojego mężczyznę"! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 14 sierpnia 2015! 
Zakończony - Cera jak marzenie - Weź udział w naszym nowym konkursie i wygraj 1 z 4 zestawów nagród! Tym razem mamy dla Was skoncentrowany kosmetyczny duet do pielęgnacji twarzy, czyli liftingujący oraz wypełniający zmarszczki koncentrat Dermo Expert marki Floslek Pharma! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 21 sierpnia 2015! 
Zakończony - Dzikie piękno - Zapraszamy do udziału w konkursie, w kórym nagrodą jest zestaw kosmetyków marki PUPA oraz książka niespodzianka, która porwie Cię do niesamowitej "Zatoki tajemnic"...  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 9 września 2015! 
Zakończony - Muśnięcie lata - Przedłuż sobie letnie przyjemności! Weź udział w naszym konkursie i wygraj kosmetyki marki Eveline Cosmetics, z którym poczujesz się jakby jeszcze otulało Cię wakacyjne słońce! Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 27 września 2015!
Zakończony - Intymnie - Wygraj 1 z 3 delikatnych żeli do higieny intymnej Dermapharm TM Eveline Cosmetics. Zapewnij sobie totalną ochronę na jesień.  Zaloguj się w portalu, aby Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę! Trwa do 20 października 2015!
Czy planujesz zmianę fryzury w związku z nadchodzącymi Świętami?





|
Która z gwiazd wyglądała bardziej kusząco na 2015 BRITISH FASHION AWARDS? 

Materiały prasowe E! Intertainment Television








|
Podoba Ci się stylizacja Mirandy Kerr?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
Rihanna na okładce FANIT FAIR wygląda...


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
W której stylizacji Miranda Kerr podoba Ci się bardziej?

Materiały prasowe E! Intertainment Television






|
NICK JONAS - ciacho?


Materiały prasowe E! Intertainment Television






|

WWW.KOBIETA.BYC.PL  

PORTAL O KOBIETACH I DLA KOBIET, O ZDROWIU, URODZIE, PSYCHOLOGII, METAMORFOZIE, POKAZUJĄCY JAK DOBRZE BYĆ SOBĄ I JAK ŁATWO BYĆ PIĘKNĄ...

 


Mięśnie brzucha

Mięśnie brzucha Mięśnie brzucha pełnią istotną rolę przy oddychaniu oraz prawie każdym możliwym ruchu jaki wykonujemy w ciągu dnia. Należy zatem o nie odpowiednio zadbać i rozwijać równomiernie i symetrycznie tak, by nie doprowadzić do momentu, kiedy część mięśni jest lepiej wykształcona od pozostałych .

Ćwiczenia mięśni powinny być wykonywane odpowiedzialnie i prawidłowo a przy zachowaniu systematyczności dadzą też szczupłą sylwetkę.

Ćwiczenia

Podczas wykonywania codziennych domowych obowiązków, pracują wszystkie mięśnie wraz z mięśniami brzucha. Nie jest to jednak tak efektywne, jak wykonywane prawidłowo ćwiczenia skupiające się głównie na mięśniach brzucha. Poniżej znajdują się przykładowe ćwiczenia, które stosowane regularnie dadzą oczekiwane efekty, a więc redukcję tkanki tłuszczowej i płaski brzuch.

1.masowanie brzucha okrężnymi ruchami - łatwe i proste, szczególnie wskazane dla osób początkujących o słabych mięśniach brzucha, ponieważ do każdego treningu musimy przyzwyczaić nasze ciało. Ćwiczenie można wykonywać w dowolnym momencie dnia, przez kilka minut, w pozycji siedzącej bądź stojącej zachowując jednakowe tempo

2.ósemki i okręgi - polegają na rysowaniu w powietrzu końcówkami stóp, przy wyprostowanych nogach, ósemek lub okręgów leżąc na podłodze i trzymając nogi uniesione do góry. Ćwiczenie należy wykonywać w seriach (np. 3 serie po 6 ósemek/okręgów)

3.przy siadzie płaskim lekko podpierając się o podłoże obiema rękami unosimy nogi do góry i utrzymując je w powietrzu na zmianę rozsuwamy i łączymy nogi,

4.leżąc na podłodze na plecach przekładamy na prawą i lewą stronę złączone nogi za każdym razem dotykając nimi podłogi i wytrzymując w tej pozycji przez kilka sekund. To ćwiczenie powtarzamy kilka razy.


Ćwiczenie w czasie wakacji

W trosce uzyskane już postępy nie powinno się przerywać ćwiczeń podczas urlopu. Można zrobić sobie parę dni przerwy wynikających z lenistwa lub rzeczywistej potrzeby kiedy jesteśmy przemęczeni treningiem, ale później należy wrócić do ćwiczeń. Im dłuższa przerwa tym ciężej wraca się do aktywności fizycznej. Motywacja utrzymuje się zazwyczaj, kiedy widzimy rezultaty. Należy więc ćwiczyć systematycznie.

czytaj dalej


2007-06-07
www.chic.to


~basik44 - 2007-07-13 21:06:00
Ja jeszcze dodaje do cwiczen, sklony z ciężarkami ok 2 kg w rękach, codziennie wieczorkiem .Zaczelam od 10 , a teraz juz 50. Dobre na kręgoslup rowniez.
odpowiedz


Drukuj
Poleć ten artykuł znajomemu

Dodaj komentarz do tego artykułu
token
Przepisz kod z obrazka:
Podpis:
Aby skorzystać z opcji powiadomień zarejestruj się lub skorzystaj z panelu logowania znajdującego się w topie strony.
powiadom o publikacji na tym forum
powiadom o odpowiedziach na mój komentarz


Zobacz także